0.00грн.
Оформить заказЦя публічна угода (оферта) на продаж товарів (далі за текстом – «Договір») має характер публічної оферти згідно з чинним законодавством України
1. Визначення термінів:
Клієнт або (Покупець) - фізична особа, яка досягла 18-річного віку та має повну дієздатність, яка здійснює замовлення та набуває Товари, які належать Продавцю, інформація про які представлена на сайті https://medico.in.ua або в торговій точці Продавця або в інформаційному центрі Продавця (надалі іменований - "Сайт", "Торгова точка" або "Call-центр"), для задоволення своїх побутових потреб.
Власник сайту (Власник Товару) – Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДІКО ГЛОБАЛ" (ЄДРПОУ - 44995674) юридична особа, створена відповідно до законодавства України, зареєстрована за адресою: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Панікахи, будинок 2, корпус 1, офіс 319.
Продавець (Комісіонер) – Фізична особа- підприємець АНТОНЮК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ, РНОКПП 2655211496, зареєстрований за адресою: Україна, 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Березинська, будинок 43, квартира 102, IBAN UA553052990000026005050590364 в ПАТ КБ "Приватбанк", МФО 305299, платник єдиного податку 3-ї групи. Дія цього Договору розповсюджується також на треті особи, які набувають статусу Продавця на підставі ексклюзивних дистриб’юторських договорів або договорів комісії укладених з Власником Товару.
Товар - матеріальний об'єкт, що належить Продавцю, виставлений для продажу на Сайті, Торговій точці, щодо якого вказано ціну, назву, опис, характеристики та надано вказівку його доступності або наявності.
Замовлення - відповідним чином оформлений та розміщений запит Клієнта (на Сайті, в «Call-центрі»), адресований до Продавця на продаж та доставку за вказаною Клієнтом адресою з обраного на Сайті переліку Товару, із зазначенням його кількості.
Інформаційний центр («Call-центр») - спеціалізований підрозділ Продавця, що займається обробкою звернень, прийомом Замовлень та інформуванням голосових каналів зв'язку на користь Продавця.
2. Предмет Договору
2.1. Відповідно до цього Договору Продавець зобов'язується передати у власність Клієнта Товар, обраний та замовлений Клієнтом на Сайті Продавця, через телефонний дзвінок до Call-центру Продавця або в торговій точці Продавця, а Клієнт зобов'язується прийняти та сплатити вартість Товару відповідно до умов цього Договору.
2.2. Замовляючи товар через Сайт, Call-центр або Торгову точку Клієнт погоджується з усіма умовами цього Договору.
2.3. Продаж Товару Продавцем Клієнту регулюється положеннями законодавства України, зокрема: Законом України «Про захист прав споживачів», Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними чи офісними приміщеннями.
2.4. Продавець гарантує, що Товар не передано у заставу, не перебуває у спорі, під арештом і на нього не поширюються права третіх осіб.
2.5. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на провадження господарської діяльності, пов'язаної з виконанням Договору, а також гарантує, що має право на реалізацію Товару без будь-яких обмежень відповідно до вимог чинного законодавства України та несе відповідальність у разі порушення прав Клієнта у процесі виконання Договору та реалізації Товару.
2.6. Продавець має право без попереднього повідомлення вносити зміни до тексту цього Договору. Зміни в Договорі набувають чинності після їх публікації на Сайті, розміщення в Торговій точці та застосовуються до будь-якого Замовлення, зробленого після публікації.
2.7. Клієнт погоджується на передачу Продавцю своїх персональних даних (прізвища, імені та по батькові, телефону, адреси доставки), інформації за Замовленням та погоджується дотримуватися взаємних зобов'язань за цим Договором.
2.8. Цей Договір є документом, що встановлює права та обов'язки Сторін за замовленням Товару.
2.9. Зробивши замовлення, Клієнт підтверджує, що ознайомлений з умовами цього Договору та всі дії, які він буде здійснювати, не суперечитимуть умовам Договору. Підтвердженням виконання умов Договору буде належна оплата Товару Клієнтом.
2.10. Продавець та Клієнт листуються за допомогою електронної пошти, телефонних дзвінків або оголошень та повідомлень на Сайті або Call-центрі Продавця. Клієнт погоджується з тим, що всі повідомлення, інша інформація, що надається в електронному вигляді, телефонним дзвінком має юридичну силу та прирівнюється до документів, складених у письмовій формі.
2.11. Клієнт не має права займатись подальшим продажом будь-якого Товару, придбаного у Продавця. Усі Товари, представлені на сайті https://medico.in.ua , у Торговій точці призначені виключно для покупки та подальшого особистого використання Клієнтом. У разі порушення цього пункту Договору Клієнт повинен відшкодувати Продавцю всі збитки, пов'язані з порушенням цієї умови.
3. Персональні дані Клієнтів
3.1. Продавець має право збирати, зберігати та використовувати персональні дані Клієнта в рамках наданої їм згоди зазначеної у п. 2.7 цього Договору.
3.2. Клієнт надає свою згоду на отримання оновленої інформації, інформаційних бюлетенів з останніми новинами, новими надходженнями, спеціальними пропозиціями та оголошеннями щодо продажу через електронні повідомлення, SMS, MMS.
3.3. Клієнт зобов'язується надати повну та достовірну інформацію про свої персональні дані на сайті або через телефонний дзвінок до Call-центру для оформлення Замовлення. У разі виявлення невірних даних або будь-яких розбіжностей між персональними даними Клієнта, заповненими на сайті або в режимі телефонного дзвінка до Call-центру та персональними даними Клієнта, представленими ним при отриманні Замовлення (документ, що засвідчує особу або особистий номер телефону), Клієнт може втратити можливість реалізації своїх прав відповідно до ЗУ «Про захист прав споживача» та цього Договору, зокрема щодо можливості повернення отриманих Товарів, а також несе відповідальність у випадках, передбачених Договором.
4. Порядок оформлення замовлення
4.1 Для розміщення Замовлення Клієнт за власним бажанням вибирає один із способів оформлення та розміщення Замовлення адресованого до Продавця, а саме: заповнює реєстраційну форму на Сайті відправляє її Продавцю, натиснувши на кнопку «Оформити замовлення», звертається до Call-центру Продавця для оформлення замовлення в режимі телефонного дзвінка або усно повідомляє інформацію співробітнику торгової точки Продавця. Оформлення Клієнтом Замовлення та подальша передача його до виконання означає достатнє та повне ознайомлення Клієнта з Товаром, з інформацією про наявність (відсутність) преференцій, знижок, а також про вплив умов Замовлення на формування кінцевої ціни Товару.
4.2. Після отримання Замовлення, Продавець здійснює обробку Замовлення, а також Клієнту надсилається підтвердження Замовлення (електронною поштою, через месенджери, засобами SMS, телефонним дзвінком або особистим спілкуванням у торговій точці) з детальною інформацією щодо Замовлення: номер замовлення, замовлені товари, ціна, загальна сума замовлення, порядок розрахунків.
4.3. У разі відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, у тому числі з причин, що не залежать від Продавця, останній залишає за собою право відхилити Замовлення Клієнта шляхом надсилання електронного повідомлення, повідомлення засобами SMS, телефонним дзвінком або особистим спілкуванням у Торговій точці із зазначенням причини відмови.
4.4. Замовлення вважається прийнятим для виконання після того, як Клієнт отримує електронне повідомлення на адресу електронної пошти, SMS, телефонний дзвінок співробітника Cаll-центру або усну інформацію в Торговій точці з підтвердженням факту прийняття Замовлення після надання уточнюючої інформації щодо Замовлення, а також контактної інформації Продавця.
4.5. Якщо Клієнт вирішить анулювати Замовлення, він повинен скасувати замовлення через звернення до Call-центру Продавця для оформлення відмови від Замовлення в режимі телефонного дзвінка або усно повідомляє інформацію співробітнику Торгової точки Продавця. Ця процедура передбачає анулювання замовлення без можливості подальшого відновлення.
4.6. Продавець докладає максимум зусиль для надання інформації про Товар якомога точніше. Однак, можуть виникнути ситуації, коли інформація може містити неточності або виглядати неповною. Тому Продавець залишає за собою право виправляти помилки, змінювати чи оновлювати інформацію у будь-який час без попередження.
4.7. Клієнт у будь-який час може перевірити хід виконання Замовлення, здійснивши дзвінок до Call-центру або особисто звернувшись до Торгової точки Продавця, вказавши номер замовлення та ПІБ.
5. Порядок передачі Товару
5.1. Доставка замовленого Товару здійснюється протягом 2-5 календарних днів з моменту здійснення Замовлення за вказаною Клієнтом адресою.
5.2. Продавець докладає всіх зусиль для дотримання термінів доставки, зазначених під час оформлення Замовлення. Проте, затримки доставки можливі внаслідок непередбачених обставин, які перебувають поза контролем Продавця (форс-мажор). Продавець інформує Клієнта у разі виникнення форс-мажорних обставин та погоджує нові умови поставки за допомогою електронного повідомлення, електронної пошти або по телефону.
5.3. При замовленні Товарів доставка здійснюється:
- кур'єром з можливістю вибору послуг кур'єрських служб Покупцем за наданим списком від Продавця;
- службою доставки, згідно з даними зазначеними Клієнтом.
5.3.1. Приймання Замовлення може здійснюватися Клієнтом самостійно, у Торговій точці Продавця за адресою: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект О. Поля, будинок 109. Для цього, при оформленні Замовлення потрібно інформувати Продавця про самовивезення Товару. Для отримання замовлення Клієнту необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу або назвати співробітнику торгової точки номер замовлення, ПІБ та контактний телефон, внесений до персональних даних при оформленні Замовлення, у разі потреби підтвердження здійснення оплати за Замовленням.
5.4. Замовлення вважається виконаним Продавцем у момент фактичної передачі Товарів, що входять до складу Замовлення Клієнту на підставі виданої Продавцем, транспортною або кур'єрською компанією, яка здійснює доставку Замовлення, накладної (квитанції, реєстру доставки, товарно-транспортної накладної тощо) на Товари, які замовлені Покупцем. Після виконання Замовлення зобов'язання Продавця перед Покупцем вважаються виконаними.
5.5. Право власності на Товар переходять від Продавця до Клієнта у момент фактичної передачі Товару, та підтверджується (фіскальним чеком, квитанцією, реєстром доставки, товарно-транспортною накладною тощо), виданий Продавцем, транспортною або кур'єрською компанією.
5.6. За згодою Сторін, виходячи з економічних обґрунтувань взаємних одержань вигод від реалізації Замовлення, Клієнт може оплачувати вартість доставки як:
- окрему послугу;
- у складі ціни продажу Товару без додаткової компенсації вартості перевезення та визнання послуги з боку Покупця.
Послуга доставки вважається наданою у момент фактичного отримання Клієнтом Товару. Клієнт погоджується, що вартість доставки йому Товару не підлягає поверненню у випадках, коли Клієнт повертає Товар відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» та йому повертається раніше сплачена вартість Товару.
5.7. Тільки після повної оплати Клієнт має право порушити цілісність упаковки Товару, так само розпорядиться Товаром будь-яким іншим способом на власний розсуд, враховуючи встановлені Договором обмеження. Це положення не позбавляє Клієнта прав, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», а саме щодо повернення та обміну Товару належної та неналежної якості.
6. Ціна та умови оплати товару
6.1. Ціна Товару вказана на Сайті, в електронних прайс-листах Продавця, інформацію щодо яких Клієнт може дізнатися, звернувшись до Call-центру Продавця. Залежно від способу доставки Товару, ціна може включати і не включати вартість доставки.
6.2. Продавець має право односторонньому порядку без попередження змінити ціну на Товар. Проте Продавець не має права змінювати ціну замовленого Товару після того, як Замовлення було прийнято Продавцем, а Клієнт отримав електронне повідомлення, яке підтверджує прийняття Замовлення Продавцем.
6.3. Вартість Товару оплачується у національній валюті України – гривні.
6.4. Клієнт може здійснити оплату замовленого Товару за допомогою банківської картки на банківський рахунок Продавця; шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця самостійно через уповноважений банк Клієнта; готівковим розрахунком, післяплатою «накладеним платежем» через службу кур’єрською доставки; через електронну платіжну систему тощо.
6.4.1. Товар на момент його фактичної передачі Продавцем, транспортною чи кур'єрською компанією Покупцю (переходу права власності на Товар до Покупця) має бути повністю сплачений Покупцем.
6.4.2. Якщо Замовлення анульовано Клієнтом або відхилене Продавцем, сплачена вартість Товару підлягає поверненню протягом 5-10 робочих днів з моменту скасування/відхилення Замовлення.
6.5. Реквізити Продавця для оплати Товару, надаються Покупцю в момент здійснення замовлення Товару та з урахуванням способу здійснення оплати, згідно п. 6.4. цього Договору.
7. Повернення Товару належної якості
7.1. Клієнт має право повернути придбаний Товар належної якості та не вживаний протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару.
7.2. Не підлягають обміну/поверненню Товари належної якості відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994р. № 172, зокрема: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сан. гігієни; парфумерно-косметичні товари.
7.3. Повернення Товару провадиться:
- шляхом відправлення його Клієнтом за адресою Торгової точки Продавця: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект О. Поля, будинок 109 кур'єром, з оплатою за рахунок Клієнта. Однак перед відправкою Клієнт зобов'язаний виконати дії, зазначені саме у пункті 7.1. цього Договору, а також належно упакувати Товар: покласти його назад у коробку для транспортування або пакет та зафіксувати скотчем;
- самостійною доставкою за адресою Торгової точки Продавця – 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект О. Поля, будинок 109.
7.4. При поверненні Товару Клієнт повинен мати/надати такі документи: документ, що підтверджує факт оплати коштів за Товар; письмова заява про повернення Товару із зазначенням найменування Товару, артикулу, вартості Товару (не включаючи вартість доставки); номер та дату документа, що засвідчує придбання Товару, об'єктивні причини повернення, паспортні дані із зазначенням способу повернення коштів (банківський рахунок з усіма необхідними реквізитами).
7.5. У разі не надання одного із зазначених у п. 7.4. документів Продавець не зобов'язаний приймати Товар і виконувати вимогу Клієнта, пов'язані з поверненням Товару. У таких випадках Продавець також звільняється від обов'язку переслати отриманий від Клієнта Товар як повернення на адресу Клієнта.
8. Перерахування грошей за повернутий товар
8.1. Гроші повертаються протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту заповнення заяви Клієнтом на повернення Товару та фактичного отримання Товару Продавцем. Гроші можуть бути повернуті Клієнту за допомогою:
- перерахування на банківську картку, якщо купівлю було сплачено банківською карткою;
- на IBAN (банківський поточний рахунок) Покупця.
9. Інші положення
9.1. Якщо якесь із положень цього Договору визнано недійсним або незаконним, або не може набути чинності, згідно з чинним законодавством України, таке положення має бути вилучене з Договору та замінено новим положенням, яке максимально відповідає намірам Сторін, при цьому цей Договір не переглядається, не розривається, а інші положення Договору залишаються чинними. Продавець має право в односторонньому порядку змінити умови цього Договору шляхом публікації його в новій редакції на своєму сайті
9.2. Сторони цього Договору несуть відповідальність за його невиконання або неналежне виконання згідно з чинним Україною.
9.3. Усі суперечки, що виникають із умов цього Договору, вирішуються шляхом ведення переговорів. У разі, якщо Сторони не досягли угоди щодо спірних моментів щодо цього Договору, така суперечка передається на розгляд суду відповідно до українського законодавства про захист прав споживачів.
9.4. Цей договір є публічною офертою. Відсутність підписаного між сторонами екземпляра Договору на паперовому носії з проставленням підписів обох сторін у разі проведення за ним фактичної оплати Клієнтом та/або постачання товару не є підставою вважати цей Договір не укладеним. Оформлення Замовлення відповідно до умов Договору вважається акцептом Клієнта, а проведення оплати Клієнтом – його виконанням.