.
ООО “Medico”
Інтернет-магазин Medico.in.ua- медтехніка доступна в будь-якому регіоні України!
49040
Україна
Дніпро
вул. Панікахи 2
(056) 794-02-31 , (067) 565-95-93 , 0-800-605-671
Оплата та доставка Гарантія Питання-відповідь Наші переваги

0
Мій кошик (0) Відкладені товари (0)

Ваш кошик порожній. Виберіть товари, в яких ви зацікавлені, в каталозі.

На даний момент у вас немає відкладених товарів.

Мій кошик (0) Відкладені товари (0)

Ваш кошик порожній. Виберіть товари, в яких ви зацікавлені, в каталозі.

На даний момент у вас немає відкладених товарів.


0
Обране

Список обраного порожній

Обране

Список обраного порожній

К сравнению:
0

Выберите в каталоге товары и воспользуйтесь опцией добавить к сравнению

  • Medico
  • Договор оферты

Публічний договір на продаж товарів

Даний договір (далі по тексту - «Договір») має характер публічної оферти згідно з чинним законодавством України.

1. Визначення термінів:

Клієнт  (Покупець) - фізична особа, яка досягла 18-річного віку і має повної дієздатністю, яке здійснює замовлення і набуває Товари, які належать Продавцю, інформація про яких представлена на сайті  medico.in.ua або в торговій точці Продавця або в інформаційному центрі Продавця (надалі іменований - «Сайт» або «Торгова точка», «Call-центр»), для задоволення своїх побутових потреб.

Продавець  - Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіко», юридична особа, створена відповідно до законодавства України, зареєстрована за адресою: 49600, м Дніпро, вул. Панікахи, будинок 2, кім. 411.

Товар  - матеріальний об'єкт, що належить Продавцю, виставлений для продажу на Сайті, Торговельній точці, щодо якого вказана ціна, назва, опис, характеристики та надано вказівку його доступності.

Замовлення  - відповідним чином оформлений і розміщений запит Клієнта (на Сайті, в «Call-центр»), адресований до Продавця на продаж і доставку за вказаною Клієнтом адресою з обраного на Сайті переліку Товару, із зазначенням його кількості.

Інформаційний центр («Call-центр»)  - спеціалізований підрозділ Продавця, що займаються обробкою звернень, прийомом Замовлень і інформуванням по голосовим каналах зв'язку в інтересах Продавця.

2. Предмет Договору.

2.1. Відповідно до даного Договору Продавець зобов'язується передати у власність Клієнту Товар, обраний і замовлений Клієнтом на Сайті Продавця, через телефонний дзвінок в Call-центр Продавця, в торговій точці Продавця, а Клієнт зобов'язується прийняти та оплатити Товар відповідно до умов даного Договору.

2.2. Замовляючи товар через Сайт, Call-центр, торгову точку Клієнт погоджується з усіма умовами даного Договору.

2.3. Продаж Товару Продавцем Клієнту регулюється положеннями законодавства України, зокрема: Законом України «Про захист прав споживачів», Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями.

2.4. Продавець гарантує, що Товар не переданий в заставу, не перебуває у суперечці, під арештом і на нього не поширюються права третіх осіб.

2.5. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності, пов'язаної з виконанням Договору, а також гарантує, що має право на реалізацію товару без будь-яких обмежень, відповідно до вимог чинного законодавства України, і несе відповідальність в разі порушення прав Клієнта в процесі виконання Договору і реалізації товару.

2.6. Продавець має право без попереднього повідомлення вносити зміни в текст даного Договору. Зміни в Договорі вступають в силу після їх публікації на Сайті, розміщенні в Торговій точці і застосовуються до будь-якого Замовленню, зробленому після публікації.

2.7. Клієнт погоджується на передачу Продавцю своїх персональних даних (прізвища, імені та по батькові, телефону, адреси доставки), інформації по Замовленню і погоджується дотримуватися взаємних зобов'язань описаних Договором.

2.8. Даний Договір є основним документом, що встановлює права і обов'язки Продавця перед усіма Клієнтами.

2.9. Зробивши замовлення, Клієнт підтверджує, що ознайомлений з умовами даного Договору і всі дії, які їм будуть здійснені, не суперечитимуть умовам Договору. Підтвердженням виконання умов Договору буде належна оплата товару Клієнтом.

2.10. Продавець і Клієнт ведуть листування за допомогою електронної пошти, телефонних дзвінків або оголошень і повідомлень на Сайті Продавця. Клієнт погоджується з тим, що всі повідомлення, інша інформація, що надається в електронному вигляді, телефонним дзвінком має юридичну силу і прирівнюється до документів, складених в письмовій формі.

2.11. Клієнт не має права займатися подальшим продажем будь-якого Товару, придбаного у Продавця. Всі Товари, представлені на сайті  medico.in.ua , в торговій точці призначені виключно для покупки і подальшого особистого використання Клієнтом. У разі порушення даного пункту Договору, Клієнт повинен відшкодувати Продавцю всі збитки, пов'язані з порушенням даного умови.

3. Персональні дані Клієнтів

3.1. Продавець має право збирати, зберігати і використовувати персональні дані Клієнта в рамках наданого їм згоди зазначеного в п. 2.7 даного Договору.

3.2. Клієнт надає свою згоду на отримання оновленої інформації, інформаційних бюлетенів з останніми новинами, новими надходженнями, спеціальними пропозиціями та оголошеннями про продаж через електронні повідомлення, SMS, MMS.

3.3. Клієнт зобов'язується надати повну і достовірну інформацію про свої персональні дані на сайті або через телефонний дзвінок в Call-центр для оформлення Замовлення. У разі виявлення неточностей або будь-яких розбіжностей між персональними даними Клієнта, заповненими на сайті або в режимі телефонного дзвінка в Call-центр і персональними даними Клієнта, представленими їм при отриманні Замовлення (документ, що засвідчує особистість або особистий номер телефону) Клієнт може позбутися можливості реалізації своїх прав відповідно до ЗУ «Про захист прав споживача» і цього договору, зокрема, щодо можливості повернення отриманих Товарів, а також несе відповідальність у випадках, передбачених догів ом.

4. Порядок оформлення замовлення на Товар

4.1 Для розміщення Замовлення Клієнт за власним бажанням обирає один із способів оформлення і розміщення Замовлення адресованого до Продавця, а саме: заповнює реєстраційну форму на Сайті відправляє її Продавцю, натиснувши на кнопку «Оформити замовлення», звертається в Call-центр Продавця для оформлення замовлення в режимі телефонного дзвінка або усно повідомляє інформацію співробітнику торгової точки Продавця. Оформлення Клієнтом Замовлення і подальша передача його до виконання, означає достатню і повне ознайомлення Клієнта з Товаром, з інформацією про наявність (відсутність) преференцій, знижок, а також про вплив умов Замовлення на формування кінцевої ціни Товару.

4.2. Після отримання Замовлення, Продавець здійснює обробку Замовлення Клієнту надсилається підтвердження Замовлення (по електронній пошті, засобами SMS, телефонним дзвінком або особистим спілкуванням в торговій точці) з детальною інформацією щодо Замовлення: номер замовлення, замовлені товари, ціни, сума замовлення.

4.3. У разі відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, в тому числі з причин, не залежних від Продавця, останній залишає за собою право відхилити Замовлення Клієнта, шляхом надсилання електронного повідомлення, повідомлення засобами SMS, телефонним дзвінком або особистим спілкуванням в торговій точці з зазначенням причини відмови за адресою, наданим при реєстрації Клієнта.

4.4. Замовлення вважається прийнятим для виконання після того, як Клієнт отримує електронне повідомлення на адресу електронної пошти, SMS, телефонний дзвінок співробітника Cаll- центру або усну інформацію в торговій точці, з підтвердженням факту прийняття Замовлення після надання уточнюючої інформації щодо Замовлення, а також контактної інформації Продавця .

4.5. У разі, якщо Клієнт вирішить анулювати Замовлення, він має скасувати замовлення через звернення в Call-центр Продавця для оформлення відмови від Замовлення в режимі телефонного дзвінка або усно повідомляє інформацію співробітнику торгової точки Продавця. Дана процедура передбачає анулювання замовлення без можливості подальшого відновлення.

4.6. Продавець докладає максимум зусиль для надання інформації про товар якомога точніше. Однак можуть виникнути ситуації, коли інформація може містити неточності або виглядати неповною. Тому Продавець залишає за собою право виправляти помилки, змінювати або оновлювати інформацію в будь-який час без попереднього повідомлення.

4.7. Клієнт у будь-який час може перевірити хід виконання Замовлення здійснивши дзвінок в Call-центр або особисто звернувшись в торгову точку Продавця вказавши номер замовлення і ПІБ.

5. Порядок передачі Товару

5.1. Доставка замовленого Товару здійснюється протягом 4 календарних днів з моменту здійснення Замовлення за вказаною Клієнтом адресою.

5.2. Продавець докладає всіх зусиль для дотримання строків доставки, вказаних при оформленні Замовлення. Однак, затримки доставки можливі внаслідок непередбачуваних обставин, які перебувають поза контролем Продавця (форс-мажор). Продавець інформує Клієнта, у разі виникнення форс-мажорних обставин і узгоджує нові умови поставки за допомогою електронної пошти або по телефону.

5.3. При замовленні Товарів доставка здійснюється:

  • кур'єром, з можливістю вибору послуг кур'єрських служб Покупцем за наданим списком від Продавця.
  • автотранспортним підприємством, з урахуванням надання найкращої якості послуг перевезення вантажів Продавцем.

5.3.1. Приймання Замовлення може здійснюватися Клієнтом самостійно, в торговій точці Продавця за адресою: м Дніпро, пр. О.Поля, 131. Для цього, при оформленні Замовлення потрібно інформувати Продавця про самовивіз. Ця послуга доступна тільки при оплаті покупки шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Продавця у вигляді оплати за Замовлення. Для отримання замовлення Клієнту необхідно пред'явити документ, що засвідчує особистість або назвати співробітникові торгової точки номером замовлення, ПІБ і контактний телефон, внесений до персональних даних при оформленні Замовлення.

5.4. Замовлення вважається виконаним Продавцем в момент фактичної передачі Товарів, що входять до складу Замовлення Клієнту на підставі виданої Продавцем, транспортної або кур'єрської компанією, що здійснює поставку Замовлення, накладній (квитанції, реєстру доставки, товаро-транспортної накладної тощо) на певні Товари під підпис Покупця. Після виконання Замовлення, зобов'язання Продавця перед Покупцем вважаються виконаними.

5.5. Право власності на Товар та пов'язані з ним ризики переходять від Продавця до Клієнта в момент передачі Товару. Підтвердженням переходу права власності на Товар служить підпис Клієнта в накладній (квитанції, реєстр доставки, товаро-транспортної накладної тощо), виданої Продавцем, транспортної або кур'єрської компанією.

5.6. За погодженням Клієнта і Продавця, виходячи з економічних обгрунтувань взаємних отримань вигод від реалізації Замовлення, Клієнт може оплачує вартість доставки як:

  • окремо послугу, що надається,
  • в складі ціни продажу товару без додаткової компенсації вартості перевезення і визнання послуги з боку Покупця.

Послуга доставки вважається наданою в момент отримання Клієнтом Товару. Клієнт погоджується, що вартість доставки йому Товару не підлягає поверненню у випадках, коли клієнт повертає Товар відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» і йому повертається раніше оплачена вартість Товару.

5.7. Тільки після повної оплати, Клієнт має право порушити цілісність упаковки Товару, так само розпорядиться Товаром будь-яким іншим способом на власний розсуд, беручи до уваги встановлені Договором обмеження. Дане положення не позбавляє Клієнта прав, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», а саме в частині повернення і обміну Товару належної і неналежної якості.

6. Ціна і умови оплати товару

6.1. Ціна Товару вказана на Сайті, в електронних прайс-листах Продавця, інформацію по яким Клієнт може дізнатися, звернувшись в Call-центр Продавця. Залежно від способу доставки Товару, ціна може як включати так і не включати вартість доставки.

6.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінити ціну на Товар. Однак Продавець не має право змінювати ціну замовленого Товару після того, як Замовлення було прийнято Продавцем, а Клієнт отримав електронне повідомлення, яке підтверджує прийняття Замовлення Продавцем.

6.3. Вартість Товару оплачується в національній валюті України - гривні.

6.4. Клієнт може здійснити оплату замовленого Товару за допомогою банківської карти на банківський рахунок продавця або шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Продавця, самостійно через уповноважений банк Клієнта.

6.4.1. Товар на момент його передачі Продавцем, транспортної або кур'єрської компанією повинен бути повністю оплачений Клієнтом.

6.4.2. У разі якщо Замовлення анульований Клієнтом або відхилений Продавцем, сплачена вартість товару підлягає поверненню протягом 5-10 робочих днів з моменту скасування / відхилення.

6.5. Реквізити Продавця для оплати Товару:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіко» р/р  26001012930101
МФО 300346, код ЕДРПОУ 38903470
Адреса 49600, м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 2, офіс 411
тел.056 794-02-31

7. Повернення Товару належної якості.

7.1. Клієнт має право повернути придбаний Товар належної якості і не був у вжитку протягом 14 календарних днів з моменту отримання Товару.

7.2. Не підлягають обміну / поверненню Товари належної якості, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994г. № 172, зокрема: Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сан. гігієни; парфюмерно-косметичні товари.

7.3. Повернення Товару проводиться:

  • Шляхом відправлення його Клієнтом за адресою Продавця:   м.Дніпро, пр. О.Поля, 131, ТОВ «Медіко» кур'єром, з оплатою за рахунок Клієнта. Однак, перед відправкою Клієнт зобов'язаний виконати дії, зазначені в пункті 7.1. даного Договору, а також упакувати товар: покласти назад в коробку або пакет і зафіксувати скотчем.
  • Самостійною доставкою в торговельну точку - сервісний центр за адресою: м.Дніпро,   пр. О.Поля, 131.

7.4. При поверненні Товару Клієнт зобов'язаний мати / надати наступні документи: документ, що підтверджує факт оплати грошових коштів за Товар; письмову заяву про повернення Товару із зазначенням найменування Товару, артикулу, вартості Товару (не включаючи вартість доставки); номер і дату документа, який засвідчує придбання Товару, об'єктивні причини повернення, паспортні дані, із зазначенням способу повернення грошових коштів (банківський рахунок з усіма необхідними реквізитами або реквізити для оформлення поштового переказу).

7.5. У разі ненадання одного із зазначених у п. 7.4. документів, Продавець не зобов'язаний приймати Товар і виконувати вимогу Клієнта, пов'язані з поверненням Товару. У таких випадках Продавець також звільняється від обов'язку переслати отриманий від Клієнта Товар як повернення назад на адресу Клієнта.

8. Перерахування грошей за повернутий товар.

8.1. Гроші повертаються протягом 15-ти днів з моменту отримання товару та заповненої заяви на повернення. Гроші можуть бути повернуті Клієнту за допомогою:

  • перерахування на банківську карту, якщо покупка була оплачена банківською картою або через касу уповноваженого банку.

9. Інші положення.

9.1. Якщо яке-небудь з положень даного Договору визнано недійсним або незаконним, або не може вступити в силу, згідно з чинним законодавством України, таке положення має бути вилучено з Договору і замінено новим положенням, яке максимально відповідає намірам Сторін, при цьому даний Договір не переглядається, не розривати, а інші положення Договору залишаються в силі. Продавець має право в односторонньому порядку змінити умови даного Договору, шляхом публікації його в новій редакції на своєму сайті

9.2. Сторони даного Договору несуть відповідальність за його невиконання або неналежне виконання згідно з чинним України.

9.3. Всі суперечки, що виникають з умов даного Договору, вирішуються шляхом ведення переговорів. У разі, якщо Сторони не дійшли згоди щодо спірних моментів, щодо даного Договору, такий спір передається на розгляд суду відповідно до українського законодавства про захист прав споживачів.

9.4. Даний договір є публічною офертою. Відсутність підписаного між сторонами примірника Договору на паперовому носії з проставленням підписів обох сторін в разі проведення по ньому фактичної оплати Клієнтом та / або поставки товару не є підставою вважати цей Договір не укладеним. Оформлення Замовлення відповідно до умов Договору вважається акцептом Клієнта, а проведення оплати Клієнтом - його виконанням.