0.00грн.
Зробити замовленняЦей договір (далі за текстом – «Договір») має характер публічної оферти згідно з чинним законодавством України,
1. Визначення термінів:
Клієнт (Покупець) - фізична особа, яка досягла 18-річного віку та має повну дієздатність, яка здійснює замовлення та набуває Товари, які належать Продавцю, інформація про які представлена на сайті medico.in.ua або в торговій точці Продавця або в інформаційному центрі Продавця (надалі іменований - "Сайт" або "Торгова точка", "Call-центр"), для задоволення своїх побутових потреб.
Продавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «Медико», юридична особа, створена відповідно до законодавства України, зареєстрована за адресою: 49600, м. Дніпро, вул. Панікахи, будинок 2, кім. 411.
Товар - матеріальний об'єкт, що належить Продавцю, виставлений для продажу на Сайті, Торговій точці, щодо якого вказано ціну, назву, опис, характеристики та надано вказівку його доступності.
Замовлення - відповідним чином оформлений та розміщений запит Клієнта (на Сайті, в «Call-центр»), адресований до Продавця на продаж та доставку за вказаною Клієнтом адресою з обраного на Сайті переліку Товару, із зазначенням його кількості.
Інформаційний центр («Call-центр») - спеціалізований підрозділ Продавця, що займається обробкою звернень, прийомом Замовлень та інформуванням голосових каналів зв'язку на користь Продавця.
2. Предмет Договору
2.1. Відповідно до цього Договору Продавець зобов'язується передати у власність Клієнту Товар, обраний та замовлений Клієнтом на Сайті Продавця, через телефонний дзвінок до Call-центру Продавця, в торговій точці Продавця, а Клієнт зобов'язується прийняти та сплатити Товар відповідно до умов цього Договору.
2.2. Замовляючи товар через Сайт, Call-центр, торгову точку Клієнт погоджується з усіма умовами цього Договору.
2.3. Продаж Товару Продавцем Клієнту регулюється положеннями законодавства України, зокрема: Законом України «Про захист прав споживачів», Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними чи офісними приміщеннями.
2.4. Продавець гарантує, що Товар не передано у заставу, не перебуває у спорі, під арештом і на нього не поширюються права третіх осіб.
2.5. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на провадження господарської діяльності, пов'язаної з виконанням Договору, а також гарантує, що має право на реалізацію товару без будь-яких обмежень відповідно до вимог чинного законодавства України та несе відповідальність у разі порушення прав Клієнта у процесі виконання Договору та реалізації товару.
2.6. Продавець має право без попереднього повідомлення вносити зміни до тексту цього Договору. Зміни в Договорі набувають чинності після їх публікації на Сайті, розміщення в Торговій точці та застосовуються до будь-якого Замовлення, зробленого після публікації.
2.7. Клієнт погоджується на передачу Продавцю своїх персональних даних (прізвища, імені та по батькові, телефону, адреси доставки), інформації за Замовлення та погоджується дотримуватися взаємних зобов'язань, описаних Договором.
2.8. Цей Договір є основним документом, що встановлює права та обов'язки Продавця перед Клієнтами.
2.9. Зробивши замовлення, Клієнт підтверджує, що ознайомлений з умовами цього Договору та всі дії, які він буде здійснено, не суперечитимуть умовам Договору. Підтвердженням виконання умов Договору буде належна оплата товару Клієнтом.
2.10. Продавець та Клієнт листуються за допомогою електронної пошти, телефонних дзвінків або оголошень та повідомлень на Сайті Продавця. Клієнт погоджується з тим, що всі повідомлення, інша інформація, що надається в електронному вигляді, телефонним дзвінком має юридичну силу та прирівнюється до документів, складених у письмовій формі.
2.11. Клієнт не має права займатись подальшим продажем будь-якого Товару, придбаного у Продавця. Усі Товари, представлені на сайті medico.in.ua, у торговій точці призначені виключно для покупки та подальшого особистого використання Клієнтом. У разі порушення цього пункту Договору Клієнт повинен відшкодувати Продавцю всі збитки, пов'язані з порушенням цієї умови.
3. Персональні дані Клієнтів
3.1. Продавець має право збирати, зберігати та використовувати персональні дані Клієнта в рамках наданої їм згоди зазначеної у п. 2.7 цього Договору.
3.2. Клієнт надає свою згоду на отримання оновленої інформації, інформаційних бюлетенів з останніми новинами, новими надходженнями, спеціальними пропозиціями та оголошеннями щодо продажу через електронні повідомлення, SMS, MMS.
3.3. Клієнт зобов'язується надати повну та достовірну інформацію про свої персональні дані на сайті або через телефонний дзвінок до Call-центру для оформлення Замовлення. У разі виявлення неточностей або будь-яких розбіжностей між персональними даними Клієнта, заповненими на сайті або в режимі телефонного дзвінка до Call-центру та персональними даними Клієнта, представленими ним при отриманні Замовлення (документ, що засвідчує особу або особистий номер телефону), Клієнт може втратити можливість реалізації своїх прав відповідно до ЗУ «Про захист прав споживача» та цього договору, зокрема щодо можливості повернення отриманих Товарів, а також несе відповідальність у випадках, передбачених Договором.
4. Порядок оформлення замовлення
4.1 Для розміщення Замовлення Клієнт за власним бажанням вибирає один із способів оформлення та розміщення Замовлення адресованого до Продавця, а саме: заповнює реєстраційну форму на Сайті відправляє її Продавцю, натиснувши на кнопку «Оформити замовлення», звертається до Call-центру Продавця для оформлення замовлення режим телефонного дзвінка або усно повідомляє інформацію співробітника торгової точки Продавця. Оформлення Клієнтом Замовлення та подальша передача його до виконання означає достатнє та повне ознайомлення Клієнта з Товаром, з інформацією про наявність (відсутність) преференцій, знижок, а також про вплив умов Замовлення на формування кінцевої ціни Товару.
4.2. Після отримання Замовлення, Продавець здійснює обробку Замовлення Клієнту надсилається підтвердження Замовлення (електронною поштою, засобами SMS, телефонним дзвінком або особистим спілкуванням у торговій точці) з детальною інформацією щодо Замовлення: номер замовлення, замовлені товари, ціни, сума замовлення.
4.3. У разі відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, у тому числі з причин, що не залежать від Продавця, останній залишає за собою право відхилити Замовлення Клієнта шляхом надсилання електронного повідомлення, повідомлення засобами SMS, телефонним дзвінком або особистим спілкуванням у торговій точці із зазначенням причини відмови за адресою, наданою під час реєстрації Клієнта.
4.4. Замовлення вважається прийнятим для виконання після того, як Клієнт отримує електронне повідомлення на адресу електронної пошти, SMS, телефонний дзвінок співробітника Cаll-центру або усну інформацію в торговій точці з підтвердженням факту прийняття Замовлення після надання уточнюючої інформації щодо Замовлення, а також контактної інформації Продавця .
4.5. Якщо Клієнт вирішить анулювати Замовлення, він повинен скасувати замовлення через звернення до Call-центру Продавця для оформлення відмови від Замовлення в режимі телефонного дзвінка або усно повідомляє інформацію співробітника торгової точки Продавця. Ця процедура передбачає анулювання замовлення без можливості подальшого відновлення.
4.6. Продавець докладає максимум зусиль для надання інформації про товар якомога точніше. Однак, можуть виникнути ситуації, коли інформація може містити неточності або виглядати неповною. Тому Продавець залишає за собою право виправляти помилки, змінювати чи оновлювати інформацію у будь-який час без попередження.
4.7. Клієнт у будь-який час може перевірити хід виконання Замовлення, здійснивши дзвінок до Call-центру або особисто звернувшись до торгової точки Продавця, вказавши номер замовлення та ПІБ.
5. Порядок передачі Товару
5.1. Доставка замовленого Товару здійснюється протягом 4 календарних днів з моменту здійснення Замовлення за вказаною Клієнтом адресою.
5.2. Продавець докладає всіх зусиль для дотримання термінів доставки, зазначених під час оформлення Замовлення. Проте, затримки доставки можливі внаслідок непередбачених обставин, які перебувають поза контролем Продавця (форс-мажор). Продавець інформує Клієнта у разі виникнення форс-мажорних обставин та погоджує нові умови поставки за допомогою електронної пошти або по телефону.
5.3. При замовленні Товарів доставка здійснюється:
кур'єром з можливістю вибору послуг кур'єрських служб Покупцем за наданим списком від Продавця.
службою доставки, згідно з даними зазначеними Клієнтом
5.3.1. Приймання Замовлення може здійснюватись Клієнтом самостійно, у торговій точці Продавця за адресою: м. Дніпро, пр. О.Поля, 131. Для цього, при оформленні Замовлення потрібно інформувати Продавця про самовивезення. Ця послуга доступна лише при оплаті покупки шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Продавця у вигляді оплати за замовлення. Для отримання замовлення Клієнту необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу або назвати співробітнику торгової точки номером замовлення, ПІБ та контактний телефон, внесений до персональних даних при оформленні Замовлення.
5.4. Замовлення вважається виконаним Продавцем у момент фактичної передачі Товарів, що входять до складу Замовлення Клієнту на підставі виданої Продавцем, транспортною або кур'єрською компанією, яка здійснює доставку Замовлення, накладної (квитанції, реєстру доставки, товарно-транспортної накладної тощо) на певні Товари під розпис Покупця. Після виконання Замовлення зобов'язання Продавця перед Покупцем вважаються виконаними.
5.5. Право власності на Товар та пов'язані з ним ризики переходять від Продавця до Клієнта у момент передачі Товару. Підтвердженням переходу права власності на Товар є підпис Клієнта у накладній (квитанції, реєстрі доставки, товарно-транспортної накладної тощо), виданий Продавцем, транспортною або кур'єрською компанією.
5.6. За погодженням Клієнта та Продавця, виходячи з економічних обґрунтувань взаємних одержань вигод від реалізації Замовлення, Клієнт може оплачувати вартість доставки як:
окрему послугу,
у складі ціни продажу товару без додаткової компенсації вартості перевезення та визнання послуги з боку Покупця.
Послуга доставки вважається наданою у момент отримання Клієнтом Товару. Клієнт погоджується, що вартість доставки йому Товару не підлягає поверненню у випадках, коли Клієнт повертає Товар відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» та йому повертається раніше сплачена вартість Товару.
5.7. Тільки після повної оплати Клієнт має право порушити цілісність упаковки Товару, так само розпорядиться Товаром будь-яким іншим способом на власний розсуд, враховуючи встановлені Договором обмеження. Це положення не позбавляє Клієнта прав, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», а саме щодо повернення та обміну Товару належної та неналежної якості.
6. Ціна та умови оплати товару
6.1. Ціна Товару вказана на Сайті, в електронних прайс-листах Продавця, інформацію щодо яких Клієнт може дізнатися, звернувшись до Call-центру Продавця. Залежно від способу доставки Товару, ціна може включати і не включати вартість доставки.
6.2.Продавец має право односторонньому порядку без попередження змінити ціну на Товар. Проте Продавець не має права змінювати ціну замовленого Товару після того, як Замовлення було прийнято Продавцем, а Клієнт отримав електронне повідомлення, яке підтверджує прийняття Замовлення Продавцем.
6.3. Вартість Товару оплачується у національній валюті України – гривні.
6.4. Клієнт може здійснити оплату замовленого Товару за допомогою банківської картки на банківський рахунок продавця або шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця самостійно через уповноважений банк Клієнта.
6.4.1. Товар на момент його передачі Продавцем, транспортною чи кур'єрською компанією має бути повністю сплачений Клієнтом.
6.4.2. Якщо Замовлення анульовано Клієнтом або відхилено Продавцем, сплачена вартість товару підлягає поверненню протягом 5-10 робочих днів з моменту скасування/відхилення.
6.5. Реквізити Продавця для оплати Товару:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Медико» р/р UA653052990000026005050029039
МФО 305299 в ПАТ КБ "Приватбанк" ЄДРПОУ 38903470
Адреса 49600, м. Дніпро, вул. Панікахи, будинок 2, оф. 411.
тел.056 794-02-31
7. Повернення Товару належної якості
7.1. Клієнт має право повернути придбаний Товар належної якості та не вживаний протягом 14 календарних днів з моменту отримання Товару.
7.2. Не підлягають обміну/поверненню Товари належної якості відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994р. № 172, зокрема: Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сан. гігієни; парфумерно-косметичні товари.
7.3. Повернення Товару провадиться:
Шляхом відправлення його Клієнтом за адресою Продавця: м. Дніпро, пр. О.Поля, будинок 109, ТОВ «Медіко» кур'єром, з оплатою за рахунок Клієнта. Однак перед відправкою Клієнт зобов'язаний виконати дії, зазначені у пункті 7.1. цього Договору, а також упаковати товар: покласти назад у коробку або пакет та зафіксувати скотчем.
Самостійною доставкою до торгової точки – сервісний центр за адресою: м. Дніпро, пр. О.Поля, будинок 109.
7.4. При поверненні Товару Клієнт повинен мати/надати такі документи: документ, що підтверджує факт оплати коштів за Товар; письмова заява про повернення Товару із зазначенням найменування Товару, артикулу, вартості Товару (не включаючи вартість доставки); номер та дату документа, що засвідчує придбання Товару, об'єктивні причини повернення, паспортні дані із зазначенням способу повернення коштів (банківський рахунок з усіма необхідними реквізитами або реквізити для оформлення поштового переказу).
7.5. У разі не надання одного із зазначених у п. 7.4. Продавець не зобов'язаний приймати Товар і виконувати вимогу Клієнта, пов'язані з поверненням Товару. У таких випадках Продавець також звільняється від обов'язку переслати отриманий від Клієнта Товар як повернення на адресу Клієнта.
8. Перерахування грошей за повернутий товар
8.1. Гроші повертаються протягом 15 днів з моменту отримання товару та заповненої заяви на повернення. Гроші можуть бути повернуті Клієнту за допомогою:
перерахування на банківську картку, якщо купівлю було сплачено банківською карткою або через касу уповноваженого банку.
9. Інші положення
9.1. Якщо якесь із положень цього Договору визнано недійсним або незаконним, або не може набути чинності, згідно з чинним законодавством України, таке положення має бути вилучене з Договору та замінено новим положенням, яке максимально відповідає намірам Сторін, при цьому цей Договір не переглядається, не розривається, а інші положення Договору залишаються чинними. Продавець має право в односторонньому порядку змінити умови цього Договору шляхом публікації його в новій редакції на своєму сайті
9.2. Сторони цього Договору несуть відповідальність за його невиконання або неналежне виконання згідно з чинним Україною.
9.3. Усі суперечки, що виникають із умов цього Договору, вирішуються шляхом ведення переговорів. У разі, якщо Сторони не досягли угоди щодо спірних моментів щодо цього Договору, така суперечка передається на розгляд суду відповідно до українського законодавства про захист прав споживачів.
9.4. Цей договір є публічною офертою. Відсутність підписаного між сторонами екземпляра Договору на паперовому носії з проставленням підписів обох сторін у разі проведення за ним фактичної оплати Клієнтом та/або постачання товару не є підставою вважати цей Договір не укладеним. Оформлення Замовлення відповідно до умов Договору вважається акцептом Клієнта, а проведення оплати Клієнтом – його виконанням.